مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص مشکلاتش برای پیوستن به پرسپولیس تاکید کرد که ذره‌ای در اتفاقات رخ داده مقصر نیست.
 
 قاسم حدادی‌فر در خصوص صحبت‌های روز گذشته سعید شیرینی مبنی بر اینکه تکلیف او برای حضور در پرسپولیس تا روز یکشنبه (امروز) مشخص می‌شود، عنوان کرد: «شرایط از دست من خارج است و در این مورد کاملا بی تقصیر هستم. تمام کارم را برای حضور در پرسپولیس انجام دادم ولی نمی‌دانم چرا اینطور شد. برای حضور در پرسپولیس منتظر تعامل 2 باشگاه هستم.»

 

وی ادامه داد: «فعلا با ذوب‌آهن تمرین می‌کنم و منتظر تصمیم مسئولان باشگاه هستم؛ یا با این تیم ادامه می‌دهم یا به پرسپولیس می‌روم. همه چیز دست خداست و امیدوارم هرچه خیر باشد اتفاق بیفتد.»

 

هافبک ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که "خودش تمایل دارد در کدام تیم بازی کند؟" گفت: «ذوب‌آهن خانه من است، اما همیشه پرسپولیس را دوست داشتم.»

 

حدادی‌فر ضمن عذر خواهی از هواداران پرسپولیس، علی دایی و محمد رویانیان به خاطر مشکلات به وجود آمده برای حضورش در پرسپولیس، اظهار داشت: «من ذره‌ای در اتفاقات رخ داده مقصر نیستم و امیدوارم مرا ببخشند. دوست دارم بتوانم این اتفاقات را جبران کنم.»

 

وی در مورد وضعیت ذوب‌آهن تاکید کرد: «جو خوبی در ذوب‌آهن وجود دارد و تیم هم با کادر فنی جدید کارش را به خوبی پیش می‌برد. اگر در ذوب‌آهن ماندگار شدم تمام تلاشم را انجام می‌دهم که بازیکن موثری باشم چون از کودکی در این باشگاه حضور داشتم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com